dinsdag 13 mei 2014

Happy bday to me!!!!

Vandaag ben ik een kwart eeuw oud geworden. Of ik er blij mee ben daar ben ik nog niet helemaal over uit. Aan de ene kant is er niets mis mee om een jaartje ouder te worden, jaartje ouder, jaartje wijzer. Aan de andere kant denk ik: "ik zou af en toe nog best een paar jaar jonger willen zijn, geen verantwoordelijkheid en je alleen druk hoeven maken over toetsen op school of examens, jongens en vriendinnetjes. Maar goed of ik er nou blij mee ben of niet ik heb de tijdmachine nog niet uitgevonden dus ik moet er aan geloven. Wat heb ik allemaal uitgespookt in mijn 24-jarige leeftijdsjaar?


- Ik heb mijn bachelordiploma eindelijke gehaald.

-Ik mag op sollicitatie-gesprek komen bij de master journalistiek en media en hoop heel erg dat ik daar in september mee mag starten. Helaas worden er maar 14 mensen toegelaten dus ik moet even gaan vlammen bij het gesprek.

- Ik liep stage bij de Telegraaf  waar ik een paar leuke artikelen mocht schrijven (ik maakte deze taart bij mijn afscheid).


- Ik werkte anderhalve maand als productie-assistent bij 'bake my day' van Stepping Stone producties.


-Ik ben naar veel vette festivals gegaan zoals: Shoeless, 8bahn, Dekmantel, Melt, These Guys, Perception en nog velen meer. 


-Ik waagde een honderdste poging om te stoppen met roken en ben dat tot op de dag van vandaag nog steeds.

- Ik ben meer gaan sporten.


-Ik ben mij veel bewuster met eten bezig gaan houden.

- Ik maakte een vette reis naar Thailand om mijn broertje Steven op te zoeken samen met mijn lieve vriendinnetje Lies. Helaas brak ik na drie dagen mijn sleutelbeen door twee gasten op een scooter die mijn tas wilde jatten en we moesten helaas onze reis afbreken.


- Ik ging met drie dames uit mijn jaarclub wederom op vakantie naar Voissaint in Frankrijk. Ook gingen we met z'n zessen lekker een weekendje naar den Bosch.



- Ik ben een jaar samen met mijn lieve vriendje :)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten