zondag 16 maart 2014

Zomerproof/ new lifestyle 2014 week 11


Elk jaar roep ik, dat ik nu echt, echt meer ga sporten en vol trots in mijn bikini over het strand ga paraderen met mijn nieuwe lijf zo hard als steen. Elk jaar loop ik als een pudding over het strand. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet te dik en heb al helemaal geen overgewicht maar afgetraind ben ik ook niet. Je kunt nog niet tegen mijn buik aan stoten zonder terug te veren zeg maar, dus nieuw 'plan de campagne' voor dit seizoen.



Eten


Gezond eten is voor mij niet een heel groot probleem, zo lang ik geen troep in huis heb, eet ik het ook niet. Ik heb mezelf de afgelopen jaren aangeleerd zo gevarieerd en gezond mogelijk te eten maar uiteraard zijn er periodes geweest waarin dit ernstig tekort geschoten is. Ik heb de pech en mazzel dat mijn vader fantastisch kan koken en dat mijn moeder zeer bedreven is, in het in elkaar flansen van heerlijke desserts. Niet dat mijn ouders niet sportief zijn, mijn moeder struint menig golfcourse af, crost door stad en land met de fiets en mijn vader rent zowat de zolder af op zijn crosstrainer. Aangezien ik niet meer bij mijn ouders woon wordt ik gelukkig niet te vaak aan hun kookkunsten blootgesteld en moet gezond blijven eten goed te doen zijn. Voordeel is dat ik een vuilnisbak ben, die eigenlijk alles lust en lekker vindt.



Sport


Meer sporten moet haalbaar zijn aangezien ik een abonnement heb bij de sportschool. Het enige nadeel is dat ik voorheen met mijn huisgenootje ging maar dat die nu iets minder tijd heeft door haar stage. Maargoed geen nood aan de man, ik ben laatst ook alleen gegaan en er komen binnenkort nog yogamatjes in huis, feest! Mijn telefoon staat ook nog eens vol apps als Runtastic Pro, SitUps Pro, Yoga en Fatsecret om calorieën mee te tellen (uiteraard niet te obsessief eten moet ook leuk blijven;)),  dus dat zit ook wel snor.

En nu?


Ik heb mezelf voorgenomen om elke week samen te vatten aan de hand van dit lijstje en dan zie ik wel weer waar het schip strand. Ik start nu! Iemand die zin heeft of met mij mee te doen? Wat extra support is nooit weg;)




Week 11, 10 maart t/m 16 maart

Aantal dagen gesport: 3 (vrijdag, zaterdag, zondag)

Soort sport: 2 x sportschool, 1 x thuis buikspieroefeningen gedaan

Aantal dagen gezond gegeten: 3

Aantal dagen slecht gegeten: 4

Startgewicht: 58 kg

Zijn er al nieuwe spieren te ontdekken?: nog niet, maar verwacht ook nog geen resultaat te zien

Afgevallen/ aangekomen: nog geen verandering
Startlijf: 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten