donderdag 22 mei 2014

What I ate


Ik wilde mijzelf graag weer wat fanatieker met paleo bezighouden de afgelopen dagen. Het is aardig gelukt, zeker aan de hand van het schema wat ik zelf ik elkaar had gezet, was het vrij makkelijk om steeds te bedenken wat ik wilde eten. Om het mezelf makkelijk te maken heb ik salades en dergelijke in grotere porties gemaakt zodat ik het de volgende dag weer als lunch kon eten of voor het avondeten kon gebruiken. Het lukt me alleen nog niet om overal en altijd op deze manier te leven, maar ik moet zeggen dat ik ook graag dagen heb waarbij ik uitzonderingen maak. Hieronder vindt je een klein overzichtje van wat ik de afgelopen dagen naar binnen heb gewerkt.


P.S. mocht je je het afvragen, ik sport trouwens nog steeds, ik probeer drie keer per week te sporten, of ik ga naar de sportschool of ik ga hardlopen. Hier volgt binnenkort ook weer een update over.
linksboven: ontbijt, rechtsboven: karbonade met tomatensalsa, linksonder: avondeten, rechtsonder: zelfgemaakt bananenijs.
Ontbijten met fruit en groenten, lunch: karbonaadje met een salade die ik nog over had, avondeten, couscous met spinazie, tomaat en gegrilde kip
Sushitime!
ontbijten met fruit en groente. Het was zulk lekker weer de afgelopen dagen dat ik met mijn huisgenootje besloot eten en drinken in te slaan en lekker buiten te gaan zitten. S'avonds at ik een salade met tonijn, courgette en cannelini-bonen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten