dinsdag 20 mei 2014

Tune of the day

Gister keek ik eindelijk the hobbit: the desolation of smaug, ik vergat het elke keer of had even geen zin om een film van bijna drie uur te kijken maar goed ik vond hem net als het eerste deel van the hobbit en alle lord of the rings films erg goed. Bij de aftiteling werd het nummer 'I see fire' van Ed Sheeran afgespeeld aangezien dit de soundtrack van de film is. Ik vindt Ed Sheeran een hele vette artiest die tenminste echt kan zingen en live net zo goed klinkt als in de studio. Toen ik wat aan het rond surfen was op Youtube kwam ik echter deze cover van het nummer van ene dame genaamd Alice Olivia tegen en ik was meteen verkocht. Eigenlijk vind ik deze versie beter dan van Ed Sheeran en dat is voor het eerst! Go check it out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten