dinsdag 18 maart 2014

Girl Crush

Ik weet 100 % zeker dat ik hetero ben en ik ben heel erg verliefd op mijn vriendje maar mooie vrouwen kan ook ik erg waarderen. Zeg nou zelf als je als vrouw een mooie dame voorbij ziet lopen, denk je soms best wel eens potverdomme wat een mooi lichaam, of jeetje wat een prachtig haar, he leuke outfit heeft zij aan. Je snapt mijn punt denk ik wel, ik vind sommige vrouwen echt heel mooi en van sommige wordt ik een gewoon beetje jaloers.

Soms komt er een film uit waarbij ik meteen fan ben van de actrice. Dan niet eens vanwege haar fantastische acteerwerk maar vooral vanwege haar fantastische looks. Zo kwam er een tijdje geleden een film uit naar de boekverfilming van Nicholas Sparks: Safe Haven.



 In Safe Haven speelt niet alleen de zeer smakelijke Josh Duhamel, maar ook de prachtige Julianne Hough op wie ik sindsdien dus een beetje een girl crush heb. Deze prachtige dame speelt Katie, die in het het holst van de nacht uit haar dorp en huis vlucht met een groot geheim en neerstrijkt in port haven, een klein dorpje waar ze de weduwnaar Alex ontmoet. Uiteraard worden de twee verliefd, de film heeft zelfs nog wat spannende momenten en een plottwist, niet oscarwaardig maar zeker vermakelijk, ik zou de film alleen dus 100 keer kunnen kijken vanwege miss Hough.

Na het zien van de film stond ik op het punt om de schaar in mijn lange manen te zetten, er een korte boblijn in te knippen en nog even een extra dosis highlights in mijn haar te knallen.  Helaas denk ik niet dat het erg flateus bij mijn ronde koppie zou staan. Neemt niet weg dat ik haar kapsel en haar blauwe ogen echt prachtig vind. Daarnaast heeft deze dame een toffe kledingstijl en kan ze ook nog zingen, tuurlijk! Als ik ooit gereïncarneerd wordt, mag ik dan alsjeblieft terugkomen als Julianne? Dank u wel god. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten