dinsdag 20 mei 2014

Working out @ home


Ik heb niet altijd zin om naar de sportschool te gaan, soms heb ik geen zin om op de fiets te stappen en mijzelf in de bloedhete kledingkamer om te moeten kleden, te moeten wachten tot dat ik van een bepaald apparaat gebruik kan maken of om mijzelf en plein public in het zweet te werken.



Thuis heb ik helaas alleen niet alle apparaten en gewichten die een sportschool biedt. Gelukkig heb ik een tijdje geleden een yoga matje aangeschaft (hij is roze!) waarin ik prima wat buikspieroefeningen kan doen en kun je ook prima wat oefeningen met je eigen lichaamsgewicht doen. Meestal ga ik eerst hardlopen en doe ik daarna wat oefeningen. Hieronder zijn een aantal oefeningen die ik prettig vindt, prima werken en die makkelijk thuis uit te voeren zijn. Zo kan ik in ieder geval geen excuses verzinnen om mijzelf niet van een goede workout te voorzien.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten