dinsdag 6 mei 2014

hashtag#


Twitter heb ik nooit echt begrepen. Ik heb me er nog wel geprobeerd er in te verdiepen maar het sociale netwerk had niet de magische aantrekkingskracht op mij die het op vele andere wel heeft. Dus hartstikke leuk Twitter, alleen aan mij niet besteedt.

Want ik al helemaal niet begrijp is waarom mensen hashtags gebruiken op Facebook. Bij Twitter snap ik het  nog wel, daar heeft het nog een functie. Ik hoef tegenwoordig maar mijn nieuwsoverzicht te openen of de hekjes vliegen me om de horen #dehonduitgelaten #uitslapen #werkdag #koffiemetmijnbff, of weet ik veel wat mensen er allemaal opknallen. Als ik er op klik gebeurt er in ieder geval niks.

Behalve hashtags kan ik me ook nogal ergeren aan mensen die hun complete dagbesteding delen met mede-Facebookers of mensen die graag iedereen laten weten wat ze op hun bord hebben liggen of in hun kopje hebben zitten, helemaal als het in #broodjekaas #gezondesalade #starbucks #smoothie- vorm komt. Begrijp me niet verkeerd, ik vindt het allemaal erg creatief maar je kunt ook gewoon het #hekjeweglaten.

(PS. Mochten er mensen zijn die mijn blog wel lezen en zich afvragen waarom ik een hele tijd geen update heb geplaatst, ik moest even wat persoonlijke shit uit de weg ruimen, ik ga proberen alles weer netjes op te pakken want ik blijf bloggen toch wel erg leuk vinden. Thanks aan iedereen die mijn blog leest ;))



Geen opmerkingen:

Een reactie posten