woensdag 19 maart 2014

I should quit smoking...again, update


Hoe lang al gestopt? 5 dagen, sinds 14 maart.
Hoe vaak aan sigaretten gedacht? Ik denk er nog steeds veel aan maar merk dat het wel minder wordt, vooral de sigaretten die ik in de middag rookte mis ik niet meer. De sigaret na het avondeten mis ik het allermeest.
Tips voor mede-ik-ga-ook-stoppen-met-roken-mensen? Besef dat het moment dat je naar een sigaret verlangt, net zo snel gaat als het komt. Elke keer denk ik oeeeh sigaret, ik wil nu roken, een moment later ben ik het alweer vergeten. Maak na elke week dat je gestopt bent het bedrag wat je normaal aan sigeretten uit had gegeven over naar een spaarrekening en koop er uiteindelijk iets van, voor jezelf als beloning.

Voordelen? Het geld wat ik bespaar. Elke keer als ik nu in de supermarkt loop, wil ik automatisch doorwandelen naar de klantenservice om mijzelf te voorzien van sigaretten en dan denk ik lachend en wel, oh nee haha, ik hoef daar niet meer heen, doeiiii!
Nadelen? Mijn gedachten dwalen nog steeds snel af naar sigaretten, ik ga natuurlijk niet beweren dat het allemaal supermakkelijk is ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten