dinsdag 22 april 2014

Clash of the Easter egg titans!


De paasviering bij de familie Woest is een groot feest. Zeker omdat er lekker eten in overvloed en gezelligheid is, maar des te meer omdat we dit jaar de grote paaseizoekcontest 2014 voor de boeg hadden. Er is gestreden in twee teams, namelijk Kari (de vriendin van mijn broer) en ik vs. Steven en Redmar. Wil je weten wie gewonnen heeft?

Redmar had zich voor de gelegenheid in een paashaas pak gehuld dat hij tien jaar geleden voor carnaval droeg. Mijn moeder was zo vriendelijk de eieren te verstoppen - heeft dit nog drie keer opnieuw gedaan omdat de eitjes gewoon 'verstopt' waren op de tafel en dus te veel in het zicht lagen - en toen kon de wedstrijd beginnen. 

Het startschot had nog niet geklonken of de mannen waren al via de voordeur naar buiten gerent terwijl Kari en ik nog geduldig en heel eerlijk stonden te wachten bij de achterdeur. Na deze valse start zijn ook Kari en ik als een malle naar buiten gevlogen met ons plastic bakje. Zoals het echte pro's betaamt vonden we het ene na het andere eitje en spotten we zelfs als eerste een grote kip van chocola die Redmar gedurende de hele wedstrijd van ons probeerde te stelen.

Na een minuut of tien hadden Kari en ik twee chocolade kippen, een haas en een lammetje gevonden en een bakje vol met paaseitjes, waren Steven en Redmar al lang op een bankje neergestreken - slechte verliezers dat het zijn - en konden we beginnen aan ons overwinningsdans om ons vervolgens goed te doen aan alle paaschocola. Hieronder een kleine sfeerimpressie van mijn paasweekend.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten