dinsdag 15 april 2014

Zomerproof 2014 update week 15


Afgelopen week was echt een blèh week! Wat betreft het zomerproof plan dan. Ik heb weinig gesport, had er ook weinig zin in en qua eten was het al helemaal huilen met de pet op. Mijn motivatie was blijkbaar ergens de achterdeur uit gewandeld. Gelukkig heb ik nog wel donderdag en vrijdag gesport maar daar is het ook bij gebleven. Afin, iets is is beter dan niets.

Eten

Dat paleo ofwel koolhydraat-arm leven zit er nog niet echt lekker in. Ik was ook lichtelijk inpsiratieloos wat betreft eten, combineer dit met weinig motivatie en er staat zowaar een pizza voor mijn neus. Met mijn vriendje samen at ik spare ribs want zoals hij zei: "dit zijn de lekkerste spare ribs ooit, zelfs lekkerder dan die van je vader dus je moet ze proberen". Zo geschiedde at ik spare ribs die inderdaad heel erg lekker waren (niet lekkerder dan die van mijn vader, sorry schat;). Niet dat ik de rest van de week mezelf heb volgepropt met alles wat god verboden heeft maar deze week had ik liever geschrapt qua voedsel. 
Zelf saus maken voor over mijn volkoren spaghetti! Weet ik tenminste wat er allemaal in zit. Ontbijtje met havermout. Walnoten zijn een prima snack, ik vindt het helemaal leuk om ze zelf te kraken. Werkt waarschijnlijk ook therapeutisch voor mensen met agressieproblemen.  
Sushi time met mama! Als mijn moeder en ik met z'n tweeën eten, bestellen we vaak sushi, lucky me!
Snack: ik had honger na het eten en wilde een toetje, ik had nog een of ander vaag pak ontbijtgranen in de kast staan met chocola er in dus ik besloot dat maar aan te vallen. Vol met suiker en vet natuurlijk maar goed, ik schuif het af op de blèh week.

Sporten

Zoals ik al zei was dit geen goede week wat betreft sporten. Donderdag pas bevond ik mijzelf voor het eerst weer op mijn roze yogamatje om zelf wat oefeningen te doen. Vrijdag sleepte ik mezelf met moeite naar de sportschool, zondag wilde ik ook nog gaan maar omdat ik zaterdag mijn telefoon was kwijtgeraakt op een feestje was ik niet in de mood (hij is gelukkig weer terecht).

Week: 

15, 7 t/m 13 april 

Aantal dagen gesport:

2, donderdag en vrijdag

Soort sport:

1 x sportschool, 1 x thuis

Huidige gewicht : 

58 kg

Zijn er al nieuwe spieren te ontdekken?: 

Mijn benen worden wel echt steeds sterker door het squatten en lungen. Ergens boven in mijn buik voel ik de spieren wel,maar ze zitten nog steeds verborgen onder een laagje vet.
Oh spieren waar zijn jullie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten