zondag 6 april 2014

I should quit smoking...again update


Hoe lang al gestopt? 22 dagen ofwel drie weken, yeah!
Hoe vaak aan sigaretten gedacht? weining, ik merk dat ik sigaretten niet meer zo mis in mijn dagelijkse routine. Voorheen stond ik op en ging ik slapen met sigaret. Nu ik 's ochtends vaak gewoon eerst rustig ontbijt en dan gewoon mijn dag start, heb ik vaak nog geen moment aan roken gedacht. 
Tips voor mede-ik-ga-ook-stoppen-met-roken-mensen? op dit moment ben ik er zelf zo weinig mee bezig dat ik niet echt een tip kan bedenken, maar als je toch een hele flauwe tip wilt, sporten zonder nicotine en rook in je longen is een ware ervaring. 
Voordelen? eten smaakt beter en mijn huid heeft er in tijden niet zo goed uitgezien. 
Nadelen? de gezelligheid van roken missen.
Hier was ik een kleine week gestopt met roken. Ik heb wel acne rosacea dus mijn huid is altijd wel een beetje rood. 
Zo ziet mijn huid er nu uit, na drie weken gestopt te zijn met roken. Ik draag hier geen makeup en er zit ook geen filter over de foto heen oid. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten