maandag 14 april 2014

I should quit smoking...again update

Hoe lang al gestopt? een maand, oh yeah!
Hoe vaak aan sigaretten gedacht? ik heb het toch wel even aan paar keer moeilijk gehad nog de afgelopen tijd. Zaterdag had ik een feestje waar heel veel mensen om me heen aan het roken waren en toen dacht ik wel even, één sigaretje moet kunnen, wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb. Waarschijnlijk had ik enorme spijt gehad. Verder droom ik regelmatig dat ik rook, grappig is dan weer wel dat ik me in mijn droom ook echt schuldig voel daarna.
Tips voor mede-ik-ga-ook-stoppen-met-roken-mensen? denk niet dat je een sigaret kunt roken en daarna weer een hele tijd niet, eens verslaafd is altijd verslaafd, voor je het weet is die ene sigaret in eens weer een pakje per dag. Informeer mensen om je heen dat je gestopt ben met roken, dan kunnen ze je een beetje in de gaten houden. Klinkt idioot maar voor mij is het echt een stok achter de deur omdat ik ook andere mensen niet wil teleurstellen.
Voordelen? trots kunnen zijn op je zelf.
Nadelen? rokers zijn nou eenmaal gezellig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten