dinsdag 22 april 2014

zomerproof 2014 update week 16


Na vorige week had ik er flink de pest in. Gezond eten wilde niet lukken en het sporten ook niet dus heb ik geprobeerd deze week extra hard mijn best te doen. Benieuwd of het gelukt is?


Eten

Honderd procent volgens het paleo principe eten vergt heel veel discipline, gewenning en creativiteit. Dus ik probeer het rustig aan om te gooien. Ik vond het ook zonde om alle producten die ik  nog had die niet bij paleo horen, weg te gooien. Dat neemt niet weg dat ik ook nog een beetje aan het aftasten ben wat ik wel of niet fijn vindt om te eten. Vlees, vis en groente tijdens de lunch eten voelt nog wat onnatuurlijk. Maar goed ik hoop dat het vanzelf een gewoonte wordt.
Lunchen!

Sporten

Eindelijk weer even een goede week gehad wat betreft sporten. Maandag ben ik wezen hardlopen en daarna zelf in de weer gegaan met push-ups, buikspieroefeningen e.d. Woensdag ben ik naar de sportschool gegaan waarna ik voor het eerst echt buiten adem was bij de laatste oefening, ik zag er volgens mij ook echt uit alsof ik elk moment van mijn stokje kon gaan. 's Avonds vroeg mijn huisgenootje of ik misschien nog zin had om mee te gaan hardlopen dus hebben we nog een rondje Java eiland gerent. Vrijdag ben ik weer op mijn fiets gesprongen naar de sportschool waar ik ook met een tevreden gevoel weer weg ging. Lekker!


Week: 

16, 14 t/m 20 april 

Aantal dagen gesport:

3, maandag, woensdag en vrijdag

Soort sport:

2 keer sportschool, 1 keer thuis

Huidige gewicht : 

58.1 kg

Zijn er al nieuwe spieren te ontdekken?: 

Ja, mijn biceps (of zijn het triceps?) zijn een stuk zichtbaarder dan voorheen en mijn buik lijkt iets platter maar dat vind ik moeilijk om te zeggen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten