donderdag 3 april 2014

Fashionblogs

Ik lees en volg al jaren diverse modeblogs. Voor de inspiratie, omdat de dames in kwestie zo mooi zijn maar vooral omdat ik het gewoon erg leuk vindt. Zowel Nederlandse als Internationale fashionblogs vindt ik leuk om te volgen maar ik moet zeggen dat de Scandinavische landen een hoop invloedrijke blogsters hebben voortgebracht. Hier mijn favoriete fashionblogs op een rijtje:

Nederland:

Een hele mond vol maar deze dame kleed zich vooral in het zwart en leer en laat ik op beiden gek zijn. Verder vind ik haar blog ook heel mooi. Het heeft een rustige simplistische uitstraling.



Leuke blonde dame met een eigen stijl, haar blog is wel een van de grotere binnen Nederland dus ze is eigenlijk ook gewoon een slimme zakenvrouw.

Buitenland


Kenza Zouiten is een model, ontwerpster en blogster uit Zweden en enorm succesvol. Ze heeft een hele uitlopende stijl, van jurkjes met hakken tot jeans en sneakers en ik weet niet waarom maar ze lijkt me echt heel lief een aardig.

Deze blonde beauty komt ook uit Zweden, heeft een heel minimalistische stijl en draagt veel zwart en wit. Ze is echt zo'n barbiepopje met prachtig witblond haar en blauwe ogen.

Weer een Zweedse. Deze dame heeft een kleurrijke stijl en veranderd vaker van kapsel dan ik van shampoo.

Ja eindelijk niet een blonde dame uit Zweden maar een brunette uit Finland. Ze heeft een hele leuke lievelijke stijl en ik vind haar echt prachtig.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten