donderdag 13 maart 2014

Family Love

Familie is heel belangrijk voor mij. Het zijn de mensen waarvan ik zeker weet dat ik op ze terug kan vallen en dat ze altijd achter mij zullen staan. Mijn vader is aanwezig, een zakenman en charismatisch. Mijn moeder is rustig, slim en een harde werker.




Mijn tweelingbroertje Steven, is heel speciaal voor mij. We mogen dan wel water en vuur zijn, waar hij linksom gaat, sla ik rechtsaf, we begrijpen elkaar erg goed.



Een paar feitjes over de woeste tweeling:

- Ik ben de oudste van de twee.
- Vreemd genoeg, hoe ouder we worden, hoe meer we uiterlijk technisch gezien op elkaar lijken.
- Mijn moeder hees ons vroeger in dezelfde outfitjes maar ik had de roze versie en Steven vaak de blauwe.
- We zijn drie maanden te vroeg geboren, maar er allebei schijnbaar goed vanaf gekomen.
- We zijn een twee-eiige tweeling,een eeneiige tweeling kan niet aangezien jongens een xy-chromosoom hebben en meisjes een xx-chromosoom.
- Steven is drukker dan ik (steven gooide vroeger torens met blikken in de supermarkt om en stopte zijn boterhammen in de videorecorder, waarna hij beweerde dat zijn boterham weg was).
-  Steven heeft een hekel aan school en studeren, ik vind school en studeren best leuk.
- Steven is goed met cijfers, ik ben goed in talen.
- Steven kan niet stilzitten of alleen zijn, ik kan prima alleen zijn of even niets doen.
- Ik noem Steven: tjappie, hij noemt mij: fishie.
- We hebben allebei een tatoeage van een Romeinse twee, Steven op z'n rechter schouderblad, ik op de rechterkant van mijn ribben.

Redmar zou zo komiek kunnen worden. Zo moet je niet vreemd opkijken als  Redmar opeens in het Russisch of met een zwaar Brits accent tegen je aan begint te praten, hij rollend of vliegend een ruimte betreedt en vaak met droge oneliners aan komt zetten. Verder is red, druk, en stopt hij nooit met praten ook niet als je al lang niet meer luistert maar is hij vooral lekker aanwezig, hilarisch, en toch ook wel heel erg lief.

Wat betreft de gekkigheid. Iedereen bij ons thuis maakt vreemde geluiden, spreekt in verschillende talen en noemt elkaar anders dan dat we werkelijk heten. Kijk niet op als je ergens de geluiden miauw, trrr, prrr of kraa door een ruimte hoort schallen en wanneer mijn vader in een keer spontaan dansjes begint te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten