dinsdag 18 maart 2014

First world problems aka stom!




- Toeristen met zelfmoordneigingen die dit uiten op het moment dat je nietsvermoedend voorbij komt fietsen.

- Overige wegpiraten, schavuiten en schobbejakken.

- Mijn plastic tas van de supermarkt die op de fiets onderweg naar huis scheurt.

- Mijn laptop die zichzelf afsluit op het moment dat hij te heet wordt (heb ik toch niet om gevraagd?!).

- Geen simpel werk meer kunnen doen omdat je te oud bent, maar voor ander werk 24 jaar of jonger moet zijn met 6 diploma's en 5 jaar ervaring.

- Maanden van tevoren een kaartje voor een festival moeten kopen omdat het anders uitverkocht is (komt nu ff niet uit).

- Paaseitjes die wederom maanden van tevoren in de winkel liggen, dan heb ik alle eitjes al gevonden voordat het Pasen is.

- Spinnen die plotseling in je huis zitten alsof ze de huur betalen.

- Lampen die hier in huis permanent eruit vliegen, als ik voor elke gesprongen lamp een euro zou ontvangen...

- Lenzenvloeistof die net op is op het moment dat jij je lenzen - die aanvoelen als schuurpapier - van je oogbol af wilt trekken.

Voel je vrij om dit lijstje aan te vullen, graag zelfs, zet de zeiksnor modus maar aan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten