vrijdag 14 maart 2014

I should quit smoking...again

Er is een verslaving, waar ik niet zo trots op ben en dat is roken. There I said it. Ik rook al vanaf mijn 19de levensjaar en toen ik eenmaal op mezelf ging wonen werd dat alleen maar erger. Inmiddels bereik ik over twee maanden de respectabele leeftijd van 25 en wordt het hoog maar dan ook echt hoog tijd om een einde te breien aan het tijdperk waarin ik mijn arme longen naar de getver heb geholpen, om al helemaal niet te spreken over de bergen met geld die ik er aan heb uitgegeven. Elke keer als ik een stoppoging waag (ik zit inmiddels op 622 pogingen), vind ik voor mezelf een reden waarom het nog niet nodig is om te stoppen met roken.

Vandaag is de dag dat ik besloten heb niet te stoppen met roken, maar gewoon net te doen alsof ik nooit gerookt heb. Ik heb dan ook geen sigaretten meer in huis. Ik weet niet hoe succesvol deze poging wordt maar om mijzelf vast wat te bemoedigen ga ik nu eerst maar even naar de sportschool aangezien ik die ook al twee maanden niet van de binnenkant heb gezien, weg met die nicotine in mijn lichaam. I'll keep you posted!

2 opmerkingen: