maandag 24 maart 2014

Food & Lifestyle: no meat


Mijn eerste poging om een zo gezond mogelijke - koolhydraat arme - avondmaal te koken heeft geresulteerd in linzen met groenten. Oké ik hoor je denken, serieus is dit je avondeten?! Dat klopt dit was mijn avondeten en het was lekker! De hot curry poeder, kaneel en laurier geven genoeg smaak aan dit gerecht.

 Het recept heb ik van de AH website want daar haal ik graag mijn recepten vandaan al raad ik je aan soms zelf het recept wat op te 'spicen', allerhande receptjes zijn soms wat smaakloos. Voor de oplettende lezer, er zit inderdaad geen vlees in dit recept. Voel je dan ook vooral vrij om dit gerecht te eten met een lekker stukje vis of vlees. Ik ben zelf ook gek op een lekker lapje vlees, maar af en toe de vegetariër uithangen, daar heb ik geen problemen mee. 

 Mocht je nou denken: 'dit lijkt mij best lekker', dan heb ik hier het recept voor je, eet smakelijk!
Note to self: linzen ruiken naar kattenvoer maar zijn eigenlijk zeer smakelijk.
P.S. Linzen vullen enorm, dit bord was voor mij al te veel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten