zaterdag 15 maart 2014

I'd love to walk in these shoes


Ik loop graag op hakken. Ik ben vrij klein dus om nog wat van mijn hobbit-lengte te maken, zijn een mooi paar hakken de ideale uitkomst. Groot nadeel: de pijn in mijn voeten, zeker na een paar uur staan of lopen. Ik heb dan ook grote bewondering voor dames die op palen van 15 cm lopen alsof ze in die krengen geboren zijn. Vooral Zara en Steve Madden, hebben prachtige hakken, maar naar mijn idee komen hakken lager dan 10 cm überhaupt die winkels niet in. Waar loop ik wel mee weg?





Gelukkig lopen zelfs modellen niet altijd even soepel op hakken;)

Op een feestje waar gedanst mag worden, zul je mij dan ook niet snel op van die enorme palen aantreffen. Sneakers zijn dan mijn beste vriend. Sinds ongeveer een jaar ben ik in de wondere wereld van de Nike air max gerold. Voorheen vond ik ze maar niets, dacht dat ze voor gabbers waren en vond ze veel te lomp. In Berlijn kocht ik na lang wikken en wegen eindelijk dan toch mijn eerste paar. Wel bij de afdeling kindermaatjes want 38 wordt daar blijkbaar als zodanig beschouwd. Ik vond het best, ze hebben me maar 90 euro gekost. 


Inmiddels zijn mijn geliefde Nikes al naar vele feestjes mee op stap geweest en liep ik op niets anders toen ik 70 uur per week als productie-assistent werkte. Het laatste feestje heeft ze er helaas niet mooier op gemaakt, daar kwam namelijk de verf van de vloer los, met alle gevolgen van dien. Dit alles heeft geresulteerd in een zoektocht naar nieuwe perfecte Nikes, en of die er zijn! Het prijskaartje is alleen niet zo perfect dus daar moeten nog even wat centjes voor gespaard worden.
Nike Air Max Lunar 90 bij Sneakerdistrict, 159 euro

 Nike Air Max 1 bij Sneakerdistrict, 135 euro
Nike Air Max bij sneakerdistrict, 135 euro


Geen opmerkingen:

Een reactie posten