vrijdag 28 maart 2014

Food & Lifestyle: Fish and veggie rice


Ik neem mezelf altijd voor om voldoende vis per week te eten. Mijn favoriete vis is zalm, wat ook meteen een allejezus duur visje is dus dat komt er niet heel erg vaak van. Per definitie is gezond leven duur. Voor een diepvries pizza betaal je net zoveel als drie bananen, feest dus. Maargoed gelukkig is vis uit de diepvries ook wel prima, als je weet hoe je de vis goed moet bakken. 


Voorheen als ik vis ging bakken eindige het in een zielig hoopje losse stukjes op mijn bord. Van 24Kitchen heb ik geleerd dat je de vis moet bakken aan een kant tot ie gaar is, dan de andere kant moet bakken en er in de tussentijd gewoon niet aan moet zitten. Zo aten we hier dus gister een lekker gebakken visje. De rijst is meergranenrijst en er zit courgette en broccoli door heen. Heel simpel en snel maar wel lekker. Het recept vindt je hier

Vaak heb ik 's avonds enorm veel zin in zoet maar aangezien ik stug blijf proberen koolhydraat-arm te leven zit er dus geen taartje, puddinkje of een zak m&m's in (voorlopig). Dus besloot ik wat druiven en blauwe bessen in een bakje magere yoghurt te doen en ik was een tevreden mens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten